Pagini

Cristina G.

Numele meu este Cristina G.
G. vine de la Gherghel.
M-am născut pe vremuri comuniste în Gherăești, județul Neamț - Moldova.

Autorul roman contemporan Cristina G. Gherghel

Este ciudat să scriu un post despre mine pe un blog unde invit scriitorii (publicați sau nu) să vorbească despre ei și munca lor.
Și apropo de asta, am fondat și un grup pe Facebook special pentru poeți, scriitori și orice persoană creativă care dorește să-și promoveze munca:
Pentru că sunt și eu scriitor, cred că-mi este permis să-mi fac publicitate singură.
Știi vorba aia:
Dacă nu te lauzi tu, se laudă altul. 
Nu o știi? 
Bineînțeles că nu. Eu am inventato pentru a distrage lumea.

În orice caz, vorba asta o știi sigur!
Laudă-mă gură că diseară-ți dau friptură.  
Dar hai să trecem la afaceri.
Cum ziceam, sunt scriitoare.
Deși am vrut să fac asta de când aveam 8 ani, numai când am împlinit 40 m-am apucat serios de treabă.
Am scris de mică, dar în mod neoficial și n-am păstrat nimic deoarece nu am crezut că am acest drept.
În 2015 am început să scriu pe rupte și în decembrie 2016, am publicat (în engleză) primul fragment din amintirile mele din copilăria comunistă.
„Oranges at Christmas in a Communist Country” este titlul acestei cărțișoare pe care o găsești peste tot online.

Oranges at Christmas in a Communist Country by Cristina G.


De atunci am scris și publicat în jur de 30 de cărți în ambele limbi, română și engleză.
Subiectele discutate în cărți sunt variate, așa cum sunt genurile.
Multe sunt de rețete și memorii, unele cărți de auto-ajutor, altele romane de dragoste și suspans.
Dar, spre mirarea mea am publicat și o antologie de versuri nepretențioase.
Iată lista titlurilor publicate din 2016 până-n 2018:

Cărți cu varie teme în română:
  • Ada: Un Roman
  • Rețete Naturale de Frumusețe și Sănătate
  • Îmi Curg Mucii Deci Exist
  • Fată Bătrână și Fericită - Mai Bine Singură Decât Singură în Doi
  • Pot și Vreau să Slăbesc Mâncând - Dieta ca stil de viață
  • Publica Gratuit si Vinde-ti Singur Cartea: Oricine Poate Deveni Autor

Cărți de bucate în română:
  • 41 de Rețete Dulci și Sărate de Sărbători
  • 41 de Rețete Practice și Simple de Borșuri
  • 41 de Rețete Dulci și Sărate de Post
  • 41 de Rețete Fără Gluten
  • 41 de Rețete de Aperitive Calde și Reci
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul I – Sărate
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul II – Dulci
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul III – Porcul Tradițional Românesc Gătit de Bunica 
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul IV – Complet
  • 25 de Rețete Rapide din Cartofi – Bucate Vegane Fără Gluten pentru Începători
  • 25 de Rețete Rapide din Orez – Bucate Fără Gluten Pentru Începători

În engleză:
  • Half my Age Plus Seven - A Sinful Confession/A British Romance
  • Half my Age Plus Seven - Too Good to be True?
  • iLive
  • God is Weary 
  • Oranges at Christmas in a Communist Country 
  • Ten Years in Italy, Three Weeks a Human
  • Humans Cursed by Geography in the Pursuit of Happiness
  • Racism Without Racists - The Truth about Immigration 
  • Author for Life or for a Living? - Manifesto for Real Writers 
  • It's Never Game Over - An Informal Self-Help publication 
  • Childless: How to Cope with Endometriosis & Vulvodynia - Holistic Approach 
  • The Heaviness of Breathing
childless by Romanian Author Cristina G.Gherghel


În 2018 am scris cea mai importantă carte din cariera mea: 14 Nuanțe de Roșu: Amintiri din Copilăria Comunistă. 
Aceste memorii sunt pe cale de a fi publicate de o casă de editură românească.

14 Nuante de Rosu-Amintiri din copilaria comunista de Cristina G.

În ianuarie 2019 am luat decizia de a fonda o organizație caritabilă în folosul bătrânilor și a bolnavilor singuri și marginalizați. 
Când va deveni realitate, nu știu. 
Într-o zi cu siguranță! 
Dar nume are „Iubiți Bătrânii” și te invit să-i urmărești parcursul pe Facebook și pe blogul oficial


Fundatia Umanitara Iubiti Batranii de Cristina G. Gherghel din Gheraesti
Fotografie de pe Pixabay
Drag cititor, avem nevoie de sprijinul tău. 
Da, al tău! Nu, nu te uita în stânga și în dreapta. La tine mă refer!
Ai citit vreuna din cărțile mele și ți-a plăcut?
Te rog din suflet să-ți scrii opinia pe AmazonGoodreadsGoogle și unde mai dorești tu.
Fii generos cu stelele. Te rog.

Multumesc exista oameni buni de la Cristina G.
Te aștept cu drag pe rețelele de socializare, bloguri și pagini personale.
Urmărește-mă, distribuie articolele mele, comentează și vorbește despre munca mea dacă ai suflet bun.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare